.

Většina z nás šetří na svou dovolenou s rodinou celý rok tak, abychom si tuto dobu pohodově užili. Cestovní kanceláře nabízejí jako standart službu delegáta v místě pobytu na dovolené. Služba je zdarma tedy není potřeba ji vyžadovat, pokud to není výslovně napsáno v popisu zájezdu. Delegáta, ale můžete najít ne jen u moře, ale také na horách. Tedy nejedná se pouze o službu v letní sezoně. Delegát je takovou prodlouženou rukou cestovní kanceláře. Stará se o klienty ve více hotelích nebo v celé turistické oblasti. Službu delegáta si, ale nepleťte za služby průvodce. Delegát řeší výhradně technické a organizační záležitosti přidělených klientů.
 velké letadlo

Kdy nejčastěji využíváte služby delegáta?

 
Pokud do své vysněné destinace přilétáte letadlem, bude Vás delegát čekat u východu z příletové haly, kde Vás informuje ohledně transferů do hotelu a o dalších základních organizačních pravidlech. Delegát je vždy označen jménem a názvem cestovní kanceláře. Takže nelze přehlédnout. Delegát také pomáhá klientům s ubytováním. A to jak s vyplněním registrační ubytovací karty v hotelu, tak také s rozdělením pokojů v apartmánech nebo penzionech. Služby také využijete, pokud zjistíte, že ubytování neodpovídá tomu, co jste si zaplatili anebo pokud nefunguje například žárovka, fén, lednice.
padáky na paragliding 

.

Informační schůzka s delegátem

 
Po příjezdu a ubytování nebo nejpozději druhý den probíhá informační schůzka s delegátem. Ten Vás seznámí s důležitými informacemi ohledně Vašeho pobytu, s nabídkou fakultativních výletů, které jsou možné zakoupit právě u delegáta. Delegát také seznámí hosty s informační nástěnkou, o kterou se stará. Zde najde nejen informace o místě pobytu, ale hlavně kontakt na delegáta pokud by se stalo něco nepříjemného a také informační hodiny kdy lze delegáta navštívit osobně. V případě vážné situace je možné službu využít ihned po telefonu.
ženy po nákupech 

Pár tipů na závěr

 
·         Službu delegáta můžete ohodnotit v cestovní kanceláři. Cestovní kancelář má tak zpětnou vazbu a možnost zlepšit služby
·         Nebojte se službu využít. Jsou tam pro Vás.
·         Delegát za Vás nemůže hradit zdravotnické ošetření ani vybírat zdravotnické zařízení
·         Reklamaci s Vámi sepíše delegát a předá cestovní kanceláři

Zástupce cestovní kanceláře v místě dovolené neboli delegát
4.5 (90%)4
.